B-körkort

Ta körkort för personbil

När du ska ta körkort finns det olika utbildningsvägar. Du väljer själv vilken. Ett sätt kan vara att blanda övningskörning på trafikskolan och hemma. Ett annat sätt är att gå en intensivkurs under en tvåveckorsperiod. (läs mer i menyn till vänster).

Våra teorilektioner på Karlstad Trafikskola sker på kvällstid och dagtid, du väljer själv vad som passar bäst för dina behov.

Nu finns även möjligheten att ta körkort med automatväxlad bil. Vid intresse av detta, skriv att du önskar automatbil i meddelandefältet i anmälningsformuläret.

Resurs Bank
Vi erbjuder även finansiering genom Resurs Bank!

Teorikurs

1 700 kr

4 teorilektioner med lärare, tillgång till dataskrivningar, alla läroböcker och tillgång till internetfrågor via Elevcentralen.

Körlektion

560 kr

35 min körlektion tillsammans med våra utbildade lärare.

Dubbellektion

1120 kr

70 min körlektion. Få extra mycket tid att fila på din körning tillsammans med våra utbildade lärare.

Körpaket tian

5300 kr

10 körlektioner (5 dubbellektioner) tillsammans med våra utbildade lärare.

Startpaket 1

6 900 kr

4 körlektioner, halkbana, riskettan, teori

Startpaket 2

10 050 kr

10 körlektioner, halkbana, riskettan, teori

Bokpaket teori

550 kr

(Trafikens grunder, köra bil m.fl)

Datafrågor på trafikskolan

600 kr

Hyra av trafikskolans bil vid uppkörning

600 kr

För dig som genomgått utbildning på Karlstad Trafikskola. OBS! Uthyrning av personbil sker ej till privat prov.